Hvem er vi?

Værdier

Præsentation af Valhalla

Valhalla blev oprettet d. 15 september 1996, som en kommunal daginstitution. D. 1. april 2003 flyttede børnehaven i den nybyggede gårdbørnehave. Huset er på 365 m2 i to plan og med masser af ude areal. Huset er bygget i træ og er beliggende i landlige naturskønne omgivelser, tæt ved skov og marker. Indenfor kort afstand ligger svømmehal (svømning med alle børn hver onsdag), sportshal og skole.

Vi har en meget stor, udfordrende og god legeplads med en lille skov og indhegninger til dyr. Der er mange kroge, som giver mulighed for at lege i små grupper. Legepladsens skrænter og ujævne bund giver gode fysiske udfoldelses muligheder.

Vi får meget frisk luft, da vi stort set er ude i alt slags vejr, hver dag.

Valhalla har plads til 60 børn i alderen 3 år til skolestart . Børnene er fordelt på 2 stuer.